buhuhuhu...


Idag så är det kallt som in i norden, har frysit hela dagen.
Det känns som om det var evigheter sen jag bar jeans på mig, har nästan bara blivit shorts.

Just nu sitter jag och väntar på att tiden ska gå, ska ta mig in till fastlandet igen. Har jag föresten sagt att det är väldigt mycket mygg och fästingar här ute? Det suger!! Som tur har jag kommit lindgrigt undan.
Sen vet jag inte om det är min dator det är fel på eller min blogg sida, för jag kan inte komma in på min sida. skumt.

New Moon

Tänkte att jag skulle bjussa på några minuter från den senaste filmen av Twilight-serien.
Den kommer på bio i Sverige i November, längtar dit.


  ♥ Cissi

Kommentarer
Postat av: Malin

Oh, den verkar bra. Vill också se den

2009-06-02 @ 15:51:36
Postat av: cc

jaså jaså ^^

2009-06-03 @ 12:32:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0