Tiden är en märklig sak..


Jag såg nyss på filmen "Systrar i jeans" och den fick mig att inse hur lycklig jag är för den vänskap jag har till tre underbara personer. Manda och Ita har jag liksom kännt sedan lekis och Vic sen sexan(fast det känns som lekis det med). De är de personer som jag haft med mig i nästan hela mitt liv, de personer som jag kan annförtro mig saker, som jag kan skratta med och är man ledsen så är de väldigt bra på att få en och må bra igen. Med dessa människor kan jag vara mig själv, utan att behöva skämmas och tänka dumma tankar om mig själv. Självklart så har vi haft småtjaffs, men det löser alltid som tur är. Vi är alla fyra väldigt lika men också väldigt olika på samma gång, det är nog det som gör att  vi funkar så bra ihop. Det är väldigt lätt att säga att vi ska vara vänner för resten av livet, men tyvärr blir det inte alltid som man skulle vilja. Jag hoppas i alla fall att jag får känna dessa personer livet ut. När vi inte setts på länge så saknar jag de extremt mycket, det är så det ska vara.
Love

Syrran håller på och färgar håret, hon kände att hon behövde göra det innan balen. Jag kan inte fatta att hon blivit så stor...känns som det var igår hon var fem år(inget elakt menat). Det blir nog fint i alla fall.
Efter sommaren så börjar hon i gymnasiet..kan man tänka sig.

/ cissi

Kommentarer
Postat av: amanda

Åh. Jag blir alldeles rörd. Du e GULLI!



Puss

2009-06-04 @ 10:08:42
URL: http://whathappensinlalaland.blogspot.com
Postat av: Ita

Naaaaaw...tack för de fina orden sötnos!

2009-06-23 @ 21:02:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0