21/6 Söndag


Känns härligt nu när sommarn är på väg, värmen och solen. Vad gäller planer så är det tyvärr väldigt tomt, vilket känns en aning deprimerande. Men utan jobb och utan pengar så kommer man inte så långt. Blir nog en ensam hemmasittarsommar för min del.

Som tur så har jag denna sida, en sida där du kan titta på en massa filmer på nätet gratis! Visserligen så finns det de med dålig kvalitet och ingen text (förutom en del kinesisk), men har man tur så kan man hitta en sevärd. Har sett en hel del filmer på senaste, bla "Bride War", "The Proposel", "Natt på muset" mfl.

Har faktiskt gjort något väldigt nyttigt, jag har storstädat min garderob. Allt ligger i perfekt ordning! Insåg att jag hade en hel del väskor, över trettio stycken..finns de som jag aldrig använt. Men jag gillar väskor, så det gör inte så mycket. Sen blev det rätt så knepigt när jag kom till skorna...vet inte hur många par jag har men en del fick hamla i lådor.
Som körsbäret på glassen så har jag fixat mig ett hänglås in till garderoben, mohaha...nu kanske jag får ha mina saker i fred. Jag vet att det låter fruktansvärt löjligt, men det är verkligen nödvändigt.


Cissi


Kommentarer
Postat av: Malin

Skriv nytt inlägg någon gång! :P

2009-06-26 @ 00:01:05
Postat av: cc

Ahaha..tänk att jag publicerade ett i samma stund som du skrev det där >_<

2009-06-26 @ 00:03:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0