kanske skulle börjat träna inför beachen för länge sen...men men


Sommar Sommar Sommar...gillar värmen sååååå mycket just nu. Har lovat mig själv att inte klaga på att det är för varmt. Hellre för varmt än för kallt. Är dock en aning besviken på att jag inte får särskilt med färg...känner mig en aning blek.

Har föresten hittat en ny favoritchoklad, "Premium Dark Mint" av Marabou. Den har en smak av mycket mint. Tyvärr hittade jag ingen bild.

Imorn så blir det la playa med Ita, får la se om jag badar eller ej. Sen är det ju inget fel på att bara prata strunt, fika,slappa och sola ;) hoppas bara att min bikini sitter som den ska...får köra med förra årets.



♥ Cissi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0