april april din dumma sill!


Slutade tidigt idag och han med en tidig buss hem! Missar man bussen är det bara att vänta i sisådär en timme..allvarligt. Tror det stör mig och en heeeel drös andra människor.  Händer inte allt för sällan att man ser folk komma springande i sista sekunden eller till och med precis när bussen gått. Har själv fått springa och det var inte kul.



Min favoritsak i lägenheten är nästan min underbara Mitoniopsis!
Hade tyvärr ingen bild, men hittade en som ser nästan lika dan ut.
 Min är mer lila och har 2 stängar.

Imorn blir det av att lämna blod till blodbussen.
Förra gången svimade jag efteråt(i centrumet), hoppas att det går bättre denna gång.
Men ska se till att äta och dricka mycket innan!

 Hej svejs lingonfejs!
<3 cissi



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0