Memories (från östersjön-pärlfloden)


Några av de bästa veckorna i mitt liv var när jag var i kanton(kina) i en månad 2008. Man kom ifrån jobb och vardagen. Sen bodde vi varmt och rätt så lyxigt(me like lyxigt). Tänker tillbaka varje gång jag använder samma ansiktprodukter som jag använde när jag var där. Antagligen för att de produkterna var väldigt nya för mig då. Hur som helst så stormtrivdes jag där. Kom till och med ihåg vad bloggen hette som vi hade när vi var där http://china2008.blogg.se/. Minnen minnen.

Nästa resa blir antagligen till Thailand eller Grekland!

Kommentarer
Postat av: Malin

det är väldigt svårt att läsa texten tycker jag :/

2010-04-07 @ 22:43:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0