Party party :/


Idag så blev det jobb! Blir jobb veckan ut och det känns skönt. Härligt med pengar, härligt med något att göra.
Igår kväll så var jag grymt irriterande när jag var tvungen att lägga mig tidigt (pga att man skulle upp kl fem)och det är rena rama partyt i lägenheten ovanför mig. Sen när han väl slutatde spela så började nästa. Till min chock så började det spelas vid fem på morgonen när jag gick upp också! Jippi yey att man fått partyprissar till grannar..asså, jag har ingenting emot det, bara det inte gäller när jag veeerkligen måste lägga mig tidigt och behöver sömn.


Finns det något godare än avokado,ägg,kalkon och tomater?Jo, om man mixar ihop alltsammans! Blev en finfin sallad! Både nyttig och god.

Regnet bara öser ner, öser ner..



Kommentarer
Postat av: Malin

skriv nytt!

2010-04-30 @ 11:07:32
Postat av: cc

men ska, när jag orkar

2010-05-02 @ 16:22:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0