"sjukt"


Ett litet ord har fastnat i mitt huvud och kan kan inte sluta tänka på det. Det blir ju så att min fantastiskt snälla faster ska köpa lägenheten så att jag kan bo kvar och det tyckte en viss person var sjukt! Lät inte speciellt trevligt när denna person sa det heller. Denna person kanske har rätt. Det är sjukt, jag förtjänar det kanske inte. Känner mig som en dålig person just nu som inte kan ta hand om mig själv. Jag är en besvikelse, har inte lyckats få tag på nytt jobb än och är oklart om jag kommer att komma in på någon utbildning till hösten. Visserligen har det bara gått en vecka sen jag blev arbetslös, men det spelar ingen roll. Jag har pengar så att jag klarar av hyran ett bra tag framåt, men att bara gå hemma stör mig!
Jag vaknar vid sju, åtta tiden varje dag, antar att det är en vana. Att inte jobba gör mig rastlös!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0