ännu en gång


Det här med att börja blogga igen var kanske inte så genomtänkt trots allt..
Jag kommer inte att ta bort den, men kommer inte att uppdatera den på ett tag. Jag kommer tillbaka när jag kommer på vad jag verkligen verkligen vill skriva om. Att skriva om vardagen kan vara kul, men när det inte händer så mycket så blir det ju liksom inte så mycket att skriva om. Sen att skriva och tycka till om en massa nyheter tycker jag är lite lamt på något vist, jag menar VEM gör inte det?! Ta till exempel tsunamikatastrofen eller liknande. Hur många var det inte som skrev om det? Det blir bara en massa kopior av orginaltexter, vilket jag finner ytters tråkigt.


Aja. See yah! :)
Xoxo /Cissi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0