18 mars


Så helt plötsligt fanns det ett litet inlägg. nämen nämen.

Våren är äntligen på sin ingång! Det blir ljusare tidigare, är ljusara längre, snön börjar sakta men säkert försvinna, det är numera plusgrader på termometern och det bästa är solen. Okej, kanske inte vart specielt mycket sol de två senaste dagarna, men det har varit och det kommer. Nu vill jag bara att det ska bli tillräckligt varmt för att man ska kunna använda värjackan.

Idag har jag haft sånt himla köpbegär! Lite läskigt faktiskt. Ville bara från jobbet för att kunna handla en massa saker. :S vill ha skor, väskor,hörlurar,musikspelare och vette allt. Som tur var att jag lyckades hålla mig kvar på bussen när den gick förbi centrumet. Sen försökte mitt huvud få mig att ta en tripp förbi mataffären och handla diverse saker, som jag inte heller behöver! Dumma dumma. Men jag klarade mig hela vägen hem utan att handla, så nu har jag låst dörren och ska inte lämna lägenheten förs imorn. Så det så!!



                                            Blir av att kolla på Vampire Daires today. ME LIKE!! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0