Vem har sagt att livet ska vara lätt?


                                                          ♥ Kanske att man ska börja blogga igen?? ♥ 

Det finns sååå mycket som jag skulle vilja få ur mig och eftersom det för tillfället känns som om hela värrlden ignorerar mig just nu, så ja..kanske det.
Jag vet faktiskt inte hur jag mår..ena sekunden så är allt toppen, sedan en kort stund efteråt kan livet kännas fullkommligt meningslöst. Får ingen respons från någon. Fast sen känns det inte som om man kan skriva allt man vill på denna sida heller. :/ är splittrad.
Jag har blivit så sårad av min så kallade "familj", men gud..jag måste erkänna att jag snart inte klarar av att de total ignorerar mig. De är de människorna som borde finnas där för mig, vilket de inte gör. Det känns rent utav hemskt. . Mina vänner har tankarna på något helt annat och jag prioriteras definitivt inte.Jag kräver det inte heller, men att de kunde visa lite sympati hade känts bra. Jag har ingen jag känner att jag kan vända mig till, vilket är det jobbigaste. Jag kan förstå att de är trötta på mina problem, men det är typ det ända jag har. Så här sitter jag, ensam i en tom lägenhet och snyftar över mitt patetiska liv. Jippi..livet är allt bra härligt. Troligtvis så blir det väl inga fler meddelanden på ett tag, kommer säkert bara få ångest när jag ska sätta mig för att skriva nästa gång.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0